Alla inlägg under oktober 2015

Av Fröken Kärlek - 31 oktober 2015 12:49

Älskling kom förbi efter sitt gig i gårkväll och myste. <3

Av Fröken Kärlek - 30 oktober 2015 20:01

https://38.media.tumblr.com/ab9521a0013415086a8b29954eb22e08/tumblr_mhntarVseG1s561vro1_250.gif

Watch it!
Halloween är min tid!
Kan bli liiiite uppspelt sååå
Ducka



Av Fröken Kärlek - 30 oktober 2015 18:11

Dagen före halloween och här är lugna gatan. Killen har ett gig och kommer över senare ikväll. Jag vilar upp mig. :)

Fyra dagar kvar till jag fyller 40 och jag kan knappt vänta.

Det känns som man får gå med i klubben nu. Alla coola, starka kvinnor är ju över 40!
Pumaklubben here I come!!

Alltid varit roligt att fylla år runt Halloween. Min 40 års fest nästa helg blir ju inspirerad av maskerad med.

Så nu sitter man och väntar på vad för roliga utstyrslar folk valt att lägga ut i år på Instagram och Facebook.

Min utstyrsel får ni vänta med att se till nästa helg på festen! I helg ska jag ta det lugnt. Kroppen kräver det.

Av Fröken Kärlek - 30 oktober 2015 07:28

Killar, män! Det är inte ok någonstans att behandla oss kvinnor som någon beställningsvara.
Vaknade av att jag hade ett sms från ngn jag inte hört från på år och dagar och som jag sist sa till att sluta ringa och kränka mig med booty calls om han ville gå på date och vara artig kunde han gärna höra av sig. Då slutade jag helt att höra från honom så meddelande gick tydligen fram.

Nu efter ingen kontakt på åratal kom det här. Inte ok någonstans!

Jag kunde skrivet "jag har pojkvän" och då hade han fattat men jag behöver inte gömma mig bakom någon man för att stå upp för mig själv !

Och det ska inte vara ok att en singeltjej ska råka ut för sådant här heller! Singeltjejer ska oxå bli respekterade!

Killar vi är mer än objekt! Skärpning! Såna här meddelanden är inte smicker! Det är kränkande!

Romantiken är väl inte helt död?!

Fan uppför er! Litet helgtips ;)

Godmorgon folket! TGIF!

Av Fröken Kärlek - 30 oktober 2015 00:01

Jag är ingen fan av skräckfilmer.
Har dock alltid velat vara en cool sån där skräcknerd som pallar att kolla på värstingsrullen utan att oroa sig för att hamna i psykos efteråt och sova i en vecka med alla lampor tända och teven på så att "ljuden från de eventuella monstren i lägenheten som så punktligt skulle till att dyka upp direkt efter skräckfilm, inte ska höras".

Att jag inte ska kunna passera hallspegeln på väg till toa om natten närmaste veckorna på grund av den eventuella hjärtattack som väntar om jag råkar se något paranormalt i spegeln.

Om igen rädsla för skräckfilmspsykos.

Så ikväll för första gången sen jag var tonåring och såg Alien 3 på bio så gick jag på skräckbio med teaterkollegan Cassandra som även hon inte verkade ha is i venerna.

Vi tjöt, vi skrek och vi hoppade av skräck. Biopubliken runt oss var nog mer rädda för våra viftningar, skrik och skutt än för själva filmen. Cassandra skadade näsan mitt i en scen.

Killen till höger om mig parerade inför vissa scener.

Kan dock rekommendera filmen Crimson Peak.

Jag o Cassandra vi planerar redan vår nästa skräckfilm.

Jag tänder lampor och barrikaderar mig i soffan för en lång natt i kamp mot skräckpsykos.

Av Fröken Kärlek - 29 oktober 2015 12:40

Idag blir det planering inför min 40 års fest tillsammans med min gode vän o teaterkollega Cassie.

Temat för festen som är maskerad blir "I am not suppose to be here". Man kan egentligen komma som vem som helst som egentligen inte borde vara på en fest i nutiden. Dykare, död kändis, gynekolog, någon som letar adress till dogging ... Ja typ :)

Firar 11 dagar nikotinfri idag!

Det går som smort. Jag får sugattacker men de är lätta att distrahera man behöver typ bara rikta blicken åt något annat håll andas dricka ngt. Så är de borta.

Jag har dock noterat när dessa kommer och det är oftast om jag är uttråkad, känner mig stressad över ngt el blir nere el trött.

Så jag var en känslomässig rökare. Rökning var min "napp" min tröst.

Mycket lättare att kontrollera det när man vet orsaken. Jag vet att jag aldrig vill röka mer.

Tar hellre en kopp kaffe och suger på :) eller pussar och kramar någon jag tycker om <3

Nåja snart blir det partyplanering sen ska Cassie och jag göra något roligt i eftermiddag ni får se.

Kram

Av Fröken Kärlek - 28 oktober 2015 23:06

Lägger liten söt present i älsklings jackficka i smyyyg. Schhh säg inget det e en överraskning! :)

ChocolateAndLove

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<<
Oktober 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards