Alla inlägg den 22 oktober 2015

Av Fröken Kärlek - 22 oktober 2015 19:21

Livet är skört och så är även löftet om det
Vi är alla en del av universum in action
Om så blott för en liten tid
Så är vi alla
En
Det som är kittet som håller
Allt samman
Det är
Kärlek
<3


Av Fröken Kärlek - 22 oktober 2015 17:24

Efter fixat några arbetskriser som uppstod i morse och inhandlat grönt blev det att traska hemåt i regn med hotande feberfrossa och rivig hals.

Tar en dag av från omvärlden, tänder ljus, sätter på ett Harry Potter Maraton, dricker varmt och kurar in mig i nytumlad lurvfilt med myskläder på och håret i två hafsiga pippilottatofsar :)

Nilla tittade förbi en stund för tjejtjöt och lite Java men sen blev det tyst och lugnt igen. Jag och katterna njuter av tystnaden (förutom lite indisk shanting musik i bakgrunden).

Älskling messade från turnén förut han saknade mig, värmde i hjärtat. Hoppas jag inte smittat ner honom bara.

Blir att sätta på andra Harry Potter filmen snart. Ska nog ta en liten meditation först och skriva ner lite tankar.

Är nog största testet att gå nästintill en hel dag hemma och inte röka.

Men jag klarar det rätt lätt faktiskt :) trodde jag aldrig.

Har härdats av värre saker tydligen tex livet med exet :p HUGA! och alla hundratals timmar i meditation och all coachande, målande, grävande och analyserande av mitt inre och mig själv i relation till andra. Alla sociala övningar och affirmationer .. Allt har lett upp till det här!

Och jag är faktiskt tacksam för framförallt exet men även andra som utnyttjat, trampat och stulit av mig och mitt inre och av mina kära, de som fick mig att inse hur enormt stort värde jag har och vad jag INTE ska släppa in mer i mitt liv.
TACK utan er (ex & co) hade jag aldrig kunnat ha växt så här!

Allting har med perspektiv att göra!

Hoppas ni (ex & co) oxå en dag finner självinsikt och ödmjukhet ,tills dess håll er ....där borta någonstans :) jag kan inte hjälpa er mer ni måste göra detta själva!
Lycka till önskar jag er!

Tacksam lycklig och på rätt bana

Nä nu blir det Harry Potter !!








Av Fröken Kärlek - 22 oktober 2015 13:17

Regnig snuvig dag i Borås.
Räddades av en härlig Green Boost med extra mycket nässlor i på Fruits&Friends.

Hamnade i samtal med ägaren som brukar sitta och chilla i soffan bredvid baren och hålla reda på kunderna.

PS: Han gillar att bli kliad i nacken! Pluspoäng på det!

Av Fröken Kärlek - 22 oktober 2015 11:53

Känslan när vännerna peppar en igenom detoxen :) Luv u all! <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<<
Oktober 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards