Alla inlägg under oktober 2015

Av Fröken Kärlek - 22 oktober 2015 13:17

Regnig snuvig dag i Borås.
Räddades av en härlig Green Boost med extra mycket nässlor i på Fruits&Friends.

Hamnade i samtal med ägaren som brukar sitta och chilla i soffan bredvid baren och hålla reda på kunderna.

PS: Han gillar att bli kliad i nacken! Pluspoäng på det!

Av Fröken Kärlek - 22 oktober 2015 11:53

Känslan när vännerna peppar en igenom detoxen :) Luv u all! <3

Av Fröken Kärlek - 21 oktober 2015 21:22

När dagen saktat ned och kvällen kommer så kommer även den tuffaste perioden av dagen för oss ciggquitters.

Jag håller mig ifrån rökandet med rolig musik, fotoprojekt, meditation och så skriver jag en del. Om jag spenderar kvällen ensam vill säga.

Netflix efter en varm dusch är perfekt avslut på dagen.

Carpe Diem inte Ciggen!

Av Fröken Kärlek - 21 oktober 2015 18:17

Många pratar om sina cigaretter som sina kompisar.

Att sluta röka är enligt många är som att skiljas från en god gammal vän.

Alla gamla vänner vill dock en inte illa och en riktig vän vill inte ta kål på en.

Summa: Ciggaretter är inga äkta vänner!

Av Fröken Kärlek - 21 oktober 2015 15:20

Ja jag valde rätt tidpunkt verkligen. Mens gissas komma imorgon så säger som pojkvännen ta ett litet cheat idag (inte cigg) men en bit mörk choklad. Kan nog hända jag får magknip men hellre det än pms sug som är värst!

Blir mys med pojkvän nu för han är ute på turné hela helgen. :)

Av Fröken Kärlek - 21 oktober 2015 14:11

När kvinnan bredvid ser oroligt på mitt stirrande på hennes böngroddar, hummus och nötter.

Att få tugga! Aaaa

Av Fröken Kärlek - 21 oktober 2015 11:12

At My best Juice&Friends Borås!

Green Boost med extra nässlor till lunch och L.O.L syrlig o fruktig till middag.

BAZINGA

#Juicefasta #Borås #fruits&friends

Av Fröken Kärlek - 21 oktober 2015 08:25

Drömde faktiskt inatt om långa bord av godis och cigaretter i munstycken.

Sen hoppade jag i havet och simmade därifrån.

Vaknade upp med knorrande mage och svepte stort glas citronvatten.

Det ska bli skönt att få börja tugga sallad åtminstone allt detta juicedrickande är lite trist.

Men det hjälper att skölja bort nikotinrester och ge kroppen en massa näring.

Men just nu har jag starka otrohetstankar på chokladtryfflar... Och bacon... Och pasta,,, och nybakt bröd!

En flicka får väl drömma?

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<<
Oktober 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards